Verzending & bezorging

Snelheid en gemak staan bij Heidysign voorop, ook als het gaat om het verzenden en bezorgen van je bestellingen uit de webshop. Voor al onze pakket bestellingen met standaard drukwerk geldt: maandag t/m vrijdag en zondag vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden en overgedragen aan PostNL.

 

 

Verzendkosten

Gratis bezorging bij bestellingen vanaf € 25,- in Nederland en België. 
Onder de € 25,- betaal je € 2,75 verzendkosten.

 

Bezorging van de bestelling

Voor al onze pakket bestellingen met standaard drukwerk geldt: maandag t/m vrijdag en zondag voor 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Houd er bij de foliekaarten rekening mee dat de levertijd 1-2 dagen langer kan zijn. 


Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen.

Al onze kaarten en enveloppen worden bezorgd door PostNL. Onze proefdrukken, directe verzendingen van kleine oplages ( t/m 19 kaarten ) worden als brievenbuspost verzonden. Hiervoor geldt maandag t/m vrijdag voor 18:00 uur besteld = dezelfde werkdag gedrukt en verzonden.

Pakketten vanaf 20 stuks kaarten of enveloppen worden normaal gesproken op de eerstvolgende werkdag bezorgd. 

Proefdrukken en bestellingen tot en met 19 stuks worden per reguliere post verzonden via PostNL en doorgaans binnen 1-3 werkdagen bezorgd.

Weten wanneer je proefdruk aankomt? Lees hier alles over PostNL brievenbus post verzendtijden:
https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-bezorgdagen-tijden/hoe-laat-bezorging-brievenbuspost/

 

Bezorging in België

Ook in België bezorgen wij uw bestelling graag aan huis. Let wel, de bezorgtijd van bestellingen naar België kunnen iets afwijken van de levertijd binnen Nederland. Dit geldt met name voor reguliere post en proefdrukken.
Vanaf 20 stuks pakketdienst 1-2 werkdagen. Proefdrukken en bestellingen tot en met 19 stuks per brievenbuspost 2 tot 8 werkdagen.

 

Rechtstreeks je kaart verzenden

Direct je kaarten versturen naar familie en vrienden?
Dat kan met onze direct verzendservice.

 

Speciale feestdagen

Tijdens feestdagen kan de bezorging afwijken.

Pasen: 1e paasdag: worden er geen kaarten gedrukt. 2e Paasdag: Deze maandag gaat zich gedragen als een zondag. Er worden deze dag alleen pakketten aangeboden bij PostNL. De proefdrukken en reguliere directe verzending worden doorgeschoven naar de dinsdag en aangeboden bij PostNL.

Koningsdag 27 april: worden er geen kaarten gedrukt.

Hemelvaart: worden er geen kaarten gedrukt en wordt er ook geen post bezorgd door PostNL.

Pinksteren: Eerste pinksterdag worden er geen kaarten gedrukt. Tweede pinksterdag: Wij drukken dan onze kaarten en verwerken we alle orders. Er worden deze dag alleen pakketten aangeboden bij PostNL. De proefdrukken en reguliere directe verzending worden doorgeschoven naar de dinsdag en aangeboden bij PostNL.

Kerst en Oud en Nieuw: Houd er rekening mee dat dit extra drukke periodes zijn voor PostNL en dat in deze periode de reguliere post wel eens een iets langere levertijd kan hebben. Tijdens de feestdagen (extra zondagen) worden er geen kaarten gedrukt.

 

Internationale bezorging

Wil je de kaarten buiten Nederland of België laten bezorgen, dan gelden er andere verzendkosten. Dit hangt af van het bezorgadres.

Het is mogelijk om je kaarten te verzenden naar de volgende landen:
Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije·, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden.

Hieronder een indicatie de gemiddelde levertijd ( in werkdagen ):
West Europa pakketpost: 2 - 5 dagen
Europa overig pakketpost ( Polen, IJsland, Kroatië, etc. ): 4 - 7 dagen
Buiten Europa pakketpost: 5 - 8 dagen

Voor meer informatie over de internationale bezorgtijden bekijk de pagina op PostNL:
https://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/ontvangen/postbezorging/postbezorging-buitenland/
Of neem contact op met de klantenservice voor meer informatie over internationaal verzenden.

 

Klachten over bezorging

Een klacht over de bezorging van je proefdruk bestelling kun je altijd bij PostNL deponeren. Je kunt dat snel eenvoudig online doen via: www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging.

Ben je niet tevreden, bekijk dan de service-informatie over onze garantie.

 

Overige vragen

Lees onze veelgestelde vragen voor nog meer informatie over de bezorging of bel onze klantenservice +31 (0)78 – 6201010.